четверг, 26 апреля 2018 г.

Праграма мастацка-гістарычнага фестываля "РЭЙТАН" на 28 красавіка

Здымак Alisa VstranechydesАРТ-СУПОЛКА ІМЯ ТАДЭВУША РЭЙТАНА


ШМАТФУНКЦЫЯНАЛЬНАЯ АРТ- ПРАСТОРА  “ВЕРХ”


ПРЭС-РЭЛІЗ
МАСТАЦКА-ГІСТАРЫЧНАГА ФЕСТЫВАЛЯ “РЭЙТАН” (ДАХ)


28 красавіка 2018 года  а 13-ай гадзіне ў Шматфунцыянальнай арт -прасторы ВЕРХ распачнецца  мастацка-гістарычны фестываль “РЭЙТАН” (ДАХ).


Фестываль прысвечаны памяці  нашых славутых землякоў - Тадэвуша Рэйтана, Самуэля Корсака і Станіслава Багушэвіча-Мінькоўскага, якія,  245 год таму, 19 красавіка 1773 года  рашуча выступілі супраць Першага гвалтоўнага Падзелу Рэчы Паспалітай Абодвух Народаў – Вялікага Княства Літоўскага і Польскага каралеўства. Імёны Герояў, якія прадстаўлялі Наваградскае і Менскае ваяводствы ВКЛ, перш наперш Тадэвуша Рэйтана, як душу і сэрдца таго супраціву, высока шанаваліся ў ВКЛ.  Кажуць пра гэта шматлікія паэтычныя і мастацкія творы, народжаныя на беларускіх землях Францішкам Князьніным, Адамам Міцкевічам, Генрыкам Жавускім, Францішкам Смуглевічам, Людвікам Горвартам і інш. 


Культ іх памяці зведаў перыяды ўздыму і заняпаду. Але, апошнім часам, памяць аб мужных абаронцах Незалежнасці роднай зямлі вяртаецца. Сведчаннем гэтага вяртання з’яўляецца і гэты штогадовы фестываль, які з 2013 года ладзіць Арт-суполка імя Тадэвуша Рэйтана.

Куратары фестываля::
Зміцер Юркевіч, Алесь Родзін

Вядучая: Таццяна Галінская

Арт-суполка імя Тадэвуша Рэйтана ( +375 33 375 72 50lefthunder@gmail.com),

 http://reyten.blogspot.com.by/       

www.vk.com/club52677453

www.facebook.com/Арт-суполка-імя-Тадэвуша-Рэйтана-562381497125815/


                                              ПРАГРАМА
МАСТАЦКА-ГІСТАРЫЧНАГА ФЕСТЫВАЛЮ “РЭЙТАН” (ДАХ)

 28 красавіка 2018 года

Шматфункцыянальная прастора ВЕРХ,
Менск, Куйбышава, 22, корпус 6, 6 паверх

Уваход вольны

ГАЛОЎНАЯ ЗАЛЯ

Частка І  13 00 - 15 00

Літаратурны музея Максіма Багдановіча (партнер фестываля) :

- лялечны тэатр “Батлейка” У чароўны свет батлейкі" аповяд і інтэрмедыя ( загадчык музея "Беларуская хатка" Таццяна Анатольеўна Лабада)

- майстар-клас "Сам зраблю батлеечную ляльку" (малодшы навуковы супрацоўнік Літаратурнага музея Максіма Багдановіча В.Кароткіна)
(бярыце з сабой, алоўкі , фламастары, усё чым можна размалёўваць лялек папяровых. Мы возьмем і сваё, канечне. Але і прынесенае вамі не зашкодзіць).

Частка ІІ   18 00 -23 59

- ансамбль старадаўняй музыкі “BREVIS” http://reyten.blogspot.com.by/2018/02/brevis-17.html

- Тэатралізаваная дзея, прысвечаная падзеям Надзвычайнага Сойму 1773 года

- паказальны выступ: фехтаванне на рапірах  ад Minsk Hema Fight Club (Уладзімір Лапікаў і Зміцер Шапавалаў)

- РАМАН ЯРАШ вершы і сьпевы


- паказальны выступ: фехтаванне на рапірах ад Minsk Hema Fight Club ((Уладзімір Лапікаў і Зміцер Шапавалаў)

- ПІТ ПАЎЛАЎ  - "Зброя.Золата.Кабеты" -  www.be.wikipedia.org/wiki/Піт_Паўлаў

паказальны выступ: рыцарскія двубоі , менскі філіял тэатра гістарычнага строя “Полацкі звяз” http://reyten.blogspot.com.by/2018/01/17.html

- KRITCHEV vs BAN  (KVSB) https://www.last.fm/ru/music/Kritchev+vs.+Ban

- паказальны выступ: рыцарскія двубоі , менскі філіял тэатра гістарычнага строя “Полацкі звяз” (


- супольны праект  MASQUE NOIR feat.  SIN + BUBEN  http://reyten.blogspot.com.by/2018/01/masquenoir-masque-noir-feat-17.html

- супольны праект  BUBEN (Уладзіслаў Бубен)  і Яўген Рагозін


- гурт MASQUE NOIR



- адкрытая трэніроўка па фехтаванні на рапірах (Minsk Hema Fight Club)
- майстар-клас па шаблі, мячы, рыцарскія гульні  і  забаўкі  (“Полацкі звяз”)


Майстэрня смаку “Зёлка-пчолка” ад сядзібы “Дайнаўскі двор” (Зьміцер Мурашка)  http://reyten.blogspot.com.by/2018/02/c-dajnauski-dvor-17.html

Дэманстрацыя і продаж навінак выдавецтваў :




Мастацкая выстава  ад 12 00 да 00 00 : графічны шэраг “ Тадэвуш Рэйтан на сойме 1773 года” (Алесь Родзін З.Юркевіч),  І. Марачкіны, З.Шапавалаў, Р.Батальёнак,  М.Купава, А.Шарыпа, Я. Шунэйка,   П.Шарыпа, і інш.

Інсталяцыя “Ад Першага да Чацьвертага падзела (1772-1921)” (З.Юркевіч , А.Родзін)


А таксама, рыцарскія даспехі часоў ВКЛ ад менскага філіяла тэатра гістарычнага строя “Полацкі звяз”

2 комментария:

  1. Я Марыса, і я знаходжуся тут, на гэтым сайце, каб даць падзяку Dr.Agbazara за добрую працу, якую ён зрабіў у атрыманні сваіх адносін у патрэбным рэчышчы. Я і мой палюбоўнік быў некаторы спрэчка, які прывёў да нашага распадзецца. Але дзякуючы дапамозе Dr.Agbazara я змог вярнуць яе на працягу 48 гадзін, па гэтай прычыне я буду кропельным кантактнай інфармацыяй Dr.Agbazara на на гэтым сайце для тых, хто мае патрэбу ў яго дапамогі, каб звязацца з ім па Whatsapp праз ( +2348104102662 ) або па электроннай пошце: ( agbazara@gmail.com )

    ОтветитьУдалить
  2. Я ЗАРАЗ ФІНАНСАВАЛЬНА ЗАПАСТАЎЛЯЕ Крэдыт, які я атрымаў ад LFDS. Я хацеў бы паведаміць пра гэта інфармацыяй грамадскасці пра тое, як я ўвайшоў у кантакт з містэрам Бенджамінам пасля таго, як я страціў працу і атрымаў адмову ў пазыцы ў маім банку і іншых фінансавая ўстанова з-за майго крэдытнага бала Я не магла плаціць зборы сваіх дзяцей. Я быў ззаду па рахунках, які збіраўся выкінуць з дому з-за маёй няздольнасці плаціць арэнду. Менавіта ў гэты перыяд маіх дзяцей забралі ў мяне прыёмныя сем'і. Тады я накіраваўся шукаць сродкі ў Інтэрнэце, дзе я страціў 3670 долараў, якія я пазычыў у знаёмых, якіх я сарваў у двух інтэрнэт-крэдытных кампаніях. Пакуль я не прачытаў пра: пазыку ў Інтэрнэце (Lfdsloans@outlook.com) дзе-небудзь у Інтэрнэце, усё яшчэ не пераканаў з-за таго, што я перажыў, пакуль мой сваяк, які з'яўляецца духавенствам, таксама не расказаў мне пра існуючую схему пазыкі ў вельмі нізкая працэнтная стаўка 1,9 %% і выдатныя ўмовы пагашэння без штрафу за дэфолт. У мяне няма іншага выбару, як звязацца з імі, што я рабіў праз тэкст + 1-989-394-3740, і містэр Бэнджамін адказаў мне назад. Гэты дзень быў самым лепшым і самым вялікім днём у маім жыцці, які ніколі нельга забыць, калі я атрымаць крэдытнае папярэджанне ў памеры 400 000,00 долараў ЗША, я падаў заяўку. Я эфектыўна выкарыстаў пазыку, каб пагасіць свае даўгі і адкрыць бізнес, і сёння я і мае дзеці так шчаслівыя і выкананы. Вы можаце таксама звязацца з імі па электроннай пошце: (Lfdsloans@outlook.com) WhatsApptext: Даведка: + 1-989-394-3740 Чаму я гэта раблю? Я раблю гэта, каб зэканоміць столькі, хто мае патрэбу ў пазыцы, каб не стаць ахвярай аферыстаў у Інтэрнэце. Дзякуй і дабраславіў вас усіх, я Аляксандр Арцём з парку Гарызонт да н.э., Украіна.

    ОтветитьУдалить